Sunday, July 5, 2009

Majlis Perpisahan

kami dalam perjalanan ke majlis pecah tanah piza hut giant
dengan kenderaan penaja Avanza, sapa lak kentut ni???...kami tak bau apa pun, dia sorang je tutup hidung.

Antara tetamu kehormat yang hadirkan diri...berbaju kuning Tn hj Arildinho
( buat muka lapor ), Pn Hjh Bamble Bee ( kontrol ayu ) n yang diraikan budak sengal banget, Fiza ( kononnya yuna )
Hidangan pertama sampai untuk aku jer iaitu nasi goreng keju...tah apa ke jenis juadah tahh...rasa hampehhhh

Serpihan tetamu kehormat bersama ngan tetamu yang tak diundang...yang berbadan besar tu lupa lak namanya tapi hensem gak orgnya, yang tengah tu Puan Sri Hjh Sallie ( kontrol lapor nampak ) n kakak kepada yg kontrol lapor tu Hjh RoseNoniNyah ( tengah menunjukkan muka teramat lapor ),dia la yng tak diundang tu!!.....malangnya muka bos aku tak gamakk aku paparkan disini sbb terlalu laporrrr sangattt katanya.

Untuk Fiza:
Terima kasih di atas kepraktikalan anda kat unit rekod...kekalkan prestasi kuarangkan kontroversi tak kira dimana anda berada...kalau buat album ke2...bolehlah bagi free kt abg.. adiossssss

Moralnya disini ialah tak semua perbuatan yang kita lakukan akan disenangi semua orang melainkan ada orang yang sudi menghargainya.

3 comments:

hisyamrahman said...

hahahaha...tetamu yang tak diundang tu...kasi keluar jer...hahahaha

fiza zasmi said...

sabo je la abg ni taw..
sempat lagi kutuk2 fiza..
pape pun, maceh untuk sgalenye..
jasa dan budi kalian hanye Allah swt je yang dapat balas..
slalu2 la main zirafah tu ea,jgn malu2..

Aku...kan Abangg said...

hisyamrahman : masalahnya...adik dia tu bos besar gua...bro

fiza : jgn lupa dtg pada 13 hb julai ni.....