Thursday, July 17, 2008

Mogah OmniBus & Madam Mogah OmniBus

Semalam Aku sekeluarga dijemput hadir oleh Ibu Tersayang untuk menjamu selera di rumahnya yang hanya selang 2 buah rumah dari rumah Aku. Tepat jam 20.30, Ibu Tersayang telah menalipon Aku dan mengingatkan Aku tentang ajakannya itu. Aku pun bergegas ke rumahnya bersama keluarga Aku. Hanya beberapa langkah saja Aku telah sampai ke rumah Ibu Tersayang.
Lebih kurang 10 minit Adik Aku, yang nama panjangnya ialah Mogah OmniBus...ciss!!macam pernah dengar nama ni, tapi dimana yaa??? Beliau dibantu oleh "Madam Mogah OmniBus". Dari bau-bauan di dapur nampaknya makan nasi lemak je malam ni....SAH!!!! Memang betul terjahan Aku tu....
Aku pun makanlah seperti mana yang dipinta, Aku tahu anak2 Aku memang 'Raja Nasi Lemak' terutamanya Muhammad Luqmanul Hakim dan Muhammad Farhan Hakim...opps lupa Aku pun sama gak. Selama ni Aku suka makan nasi lemak yang Emak Aku, Abah Aku, Isteri Aku dan Kak Long Aku je yang masak....mungkin kena ngan selera Aku kot!
Tapi nak dijadikan cerita, malam tadi Aku tambah sampai 3 x 1/2 pinggan, fuhhhh!!! Banyak tu beb....Aku terfikir samada Aku memang betul2 lapar ataupun sememangnya Nasi Lemak tu kena ngan selera Aku dan ianya S.E.D.A.P......
Anyhow, banyak2 trima kasih sama itu Mogah OmniBus dan Madam Mogah OmniBus kerna berjaya takluk saya punya selera....Thanxssss

No comments: