Wednesday, July 9, 2008

Oh!!! Saga Baruuuuuu....


Pada 9hb Julai 2008 jam 4ptg, Aku bersama isteri dan ibu tersayang telah menghadirkan diri ke Proton cawangan Giant Kuantan bagi tandatangan surat perjanjian jual beli PROTON SAGA baru untuk ABAH AKU.


Hampir 5 bulan lamanya penantian ABAH AKU untuk mendapatkan kereta tersebut. Aku dapat dapat rasakan beliau memang tertunggu2 akan kehadiran kereta barunya itu. ABAH AKU seorang yang tak banyak cakap, dan aku memang masak akan perangainya....kalau putih katanya, putihlah jawapannya....walaupun aku tak berapa suka dia beli PROTON SAGA tersebut...Aku suruh dia beli je MyVi...lagi class beb!!! Tapi dia tak minat..Apo nak di kato!!!!


Tapi malang gak sbb kena tunggu minggu depan, mungkin hari isnin atau hari selasa baru dapat..ini kerana kena tunggu proses pengesahan JPJ ngan PUSPAKOM...kata diorang la...Aku akur je.Yang penting ABAH AKU dapat kereta baru....Dan yang tak bestnya aku ngan isteri aku terpaksa bayar kereta sendiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....maksud aku kereta lama yang ABAH AKU pakai sekarang iaitu kereta KANCIL.

No comments: