Tuesday, January 26, 2010

Tag La Pulak!!!

Aku bila nak ber'blog' ni...aku tak kisah sangat. Tapi bila kena tag ni yang hangin satu badan!!! Tapi bila adik aku yang tag...zassss!!!layannnn.

1) Where is your cell phone?
# ikut dan je aku letak...tapi skang ada tepi aku ni.

2) Relationship?
# is3 aku laaa

3) Your hair?
# suatu waktu dahulu rambut aku kemas dan easylook, tapi bila berkawan ngan uztaz madi dah jadi 'baldylook' la pulakk.

4) Works?
# kerja ni berhantu...bila kita tak nak dia datang, bila kita nak dia buat dekk jee...jangan tanya lagi tentang keje, aku santau korang semua

5) Your sisters?
# hidup aku ni telah diwajibkan tidak boleh berjauhan dengan adik beradik aku, apatah lagi dengan adik2 pompuan aku yang sentiasa ambil berat tentang aku dari dulu lagi....aku sayang adik2 akuuuuuu

6) Your favourite thing?
# semenjak dua menjak ni aku suka sangat bila aku dapat berkonvoi dengan adik beradik aku kemana saja....

7) Your dream last night?
# aku jarang bermimpi lahhh

8) Your favourite drink?
# teh o ais satu !! siapppp

9) Your dream car?
# mestilah my love mpv....avanzaaaa sebut betul2...bukan avatar

10) Your shoes?
# sampai ke kasut pun tanya...apa punya soalan la...tapi aku tak banyak kasut sbb aku jenis lanyak sampai koyak pastu beli lain pulak!!! aku punya pasal la...bak kata 'dayah bull' ada aku kesahhh.

11) Your fears?
# bab ni aku tewas...aku memang takut kehilangan orang2 yang aku sayang disisi aku sekarang ni...aku jadi begini setelah aku kehilangan orang yang diantara aku teramat sayang iaitu ' EMAK ' aku yang kaya segala2nya tapi bagi aku........lain kali la citer

12) What do you want to be in ten years?
# terus menjadi jadi seorang ayah yang di sayangi oleh anak2 aku dan terus menjadi kesayangan buat mak, abah, isteri dan adik2 aku...love you allll

13) Who did you hang out with last weekend?
# aku dah kata...yang aku ni jenis tak boleh berjauhan ngan keluarga aku...serioussss wa cakap lu...apalagi mestilah bersama ngan keluarga aku laa

14) What are you not good at?
# aku ni jenis berlembut bila ngan anak2 aku, mungkin aku mudah kesian kt anak2 aku bila waktu dimarahi.

15) One of your wish list items?
# doakan aku sentiasa bahagia dengan sebuah keluarga yang harmoni

16) Where you grew up?
# ikut kata mak aku...merata tempat antaranya kedah, johor dan last sekali aku tercampak ke kuantan hinggalah sekarang.

17) Last thing you did?
# baru je teguk air mineral...

18) What are you wearing?
# pakai apa je yang aku boleh pakai...janji berbaju n seluar ada di badan

19) What aren't you wearing?
# soklan giler lagi...dah aku tak pakai baju bini aku

20) Your pet?
# pet memang aku tak bela...tapi adik aku dipanggil PET ada la

21) Your computer?
# ada...beli ngan along rekod dulu

22) Your life?
# simple je...tapi takla se simple bistro ok!!

23) Missing?
# aku malas nak bercerita bab missing2 ni...aku takut jadi fahrin ahmad nanti, sebab aku mesti nangis punya

24) What are you thinking about right now?
# tengok jam lambat lagi rupanya nak balik kejeee

25) Your car?
# kan aku dah cakap tadi...dah tentu avanza bukannya avatar

26) Your kitchen?
# kakakkk nanti lepas makan tolong abah sapu sikit kat dapur ye!!

27) Your favourite colour?
# the lady in red

28) Last time you laughed?
# pagi tadi ngan ustaz madi

29) Last time you cried?
# aku ni tak tentu tapi yang pasti aku nangis setiap kali aku teringat kat arwah 'EMAK' aku yang kaya

30) Love?
# bagi aku cinta ni pembohong...yang ada hanya kasih sayang sesama makhluk ciptaan Allah

31) So who want to share their Ones? How about?
# jankaulu n dayah bull n ziela...kalau korang terbaca laaa

Aku...kan Abanggg : # semuanya kerana fiza

2 comments:

fiza zasmi said...

ha3... tq abg.. sporting abg ni...

GEODAIA said...

kehkehkeh...patot ar tsedak tadi time makan kat era gemilang...rupe nye ade org menyebot... =p