Thursday, June 19, 2008

Adakah Aku Bahagia Hari Ini????

Adakah aku cukup bahagia hari ni....hanya disebabkan aku dapat berjemaah subuh ngan kuarga...dapat menadah tangan memohon keampunan dari yang Esa bersama2 di pagi yang hening...tak seperti hari lain, masing2 lebih senang bersendirian menghadap Allah...
Dan adakah aku cukup bahagia hari ni...hanya disebabkan anak pompuan aku yang sulung telah mendahului aku bersiap untuk ke sekolah, yang selama ini akulah yang sentiasa membunyikan hon kereta berkali utk mengingatkan dia supaya cepat sikittttt....
Alhamdulillah Ya Tuhan Ku....ku tahu, ini semua dengan izin Mu Ya Allah....Diatas kegembiraan ku hari ini terhadap anak2ku, entah macamana aku ringankan tangan seraya menghulurkan
rm 1 sebagai tambahan perbelanjaan ke sekolah mereka hari ini....
Tapi aku terpaksa menunggu lagi 2 hari lagi, samada adakah aku cukup bahagia seperti hari ini..???
Aku percaya akan kebesaran Yang Maha Esa.....Kun Pa Ya Kun........Aminnnn

No comments: