Sunday, June 22, 2008

Malam Minggu Beb!!!!

Malam minggu baru2 ni....entah mcmana adik2 aku buat perancangan pegi ke TC ( Teluk Chempedak ), kerna kata mereka dah lama tak bawa anak2 aku gi TC...Aku ni pulak jenis kategori yang memang malas ke arah mcm tu...yang aku tahu nak duk rumah bersama ngan mak dan ayah aku je....
Tapi memandangkan kesian tengok anak2ku dan kesungguhan adik2ku, aku mengalah dan mengikut kehendak mereka....Sememangnya dah bertahun aku sendiri tak jejak kaki ke TC dan memang malam tu pengunjung cukup ramai....wowww!!!Teruja dan terpaku melihatkan perubahan pada TC yang selama ini aku anggap takkan ada perubahan, tapi dah mcm gi luar negara la pulak walaupun aku tak pernah sampai pun kemana2 negara luar....Tapi ngan adanya pemuzik jalanan dan bermcm2 jualan di sepanjang jalan tepian deretan kedai...memang menarik aku tengok!!!!
Dalam pada tu ada jugak budak2 SHAHPUTRA yang aku jumpa beberapa orang yang bermalam di pantai kata mereka...maklumlah baru habis orientasi.....biarlah mereka dengan dunia muda mereka,walaupun aku tahu mereka rasa tak sedap hati dengan kehadiran aku tu...Tapi aku tak kisah cuma sempat pesan, jangan buat benda tak senonoh dah le....
Aku nak balik awal sebab nak tengok bola euro cup pulak pagi ni...Belanda vs Russia..Anyway sekalung TAHNIAH untuk pasukan Hijau Kuning KEDAH di atas kemenangan 3 - 2 keatas Selangor yang aku tak suka dari kecil lagiiiiiiii....Selamat Malam TC...pasti kita berjumpa lagi nanti...

No comments: