Thursday, June 26, 2008

Bukan Super Power Tapi Power Saver!!!!!!

Aku telah menjual satu produk untuk menjimatkan penggunaan letrik di rumah. Aku ni jenis payah untuk menjual dan tak pandai dan mungkin juga bukan dari keturunan ahli perniagaan, walaupun aku memang minat berniaga sejak akhir2 ini. Aku suka mencuba sesuatu produk itu terlebih dahulu sebelum aku mengambil keputusan untuk menjualnya kepada orang ramai.

Dalam percubaan produk itu memang ternyata berkesan buat masa sekarang dimana ianya mampu menjimatkan penggunaan letrik dirumah aku sebanyak 25% ke 30% sebulan. Tapi aku masih lagi menunggu untuk bulan hadapan samada ianya benar2 berkesan atau tidak. Tapi dalam tempoh penggunaan itu, aku telah menjualkannya sebanyak 3 nos kepada kenalan yang aku kenali sebagai testimonial aku kelak.

Dan salah seorangnya dah tentu bos aku sendiri....dia seorang ustaz. Dia memang banyak songel, kalau kita nak jual sesuatu barang kat dia...ada ke patut dia nak test 5 bulan dulu baru bayar, tapi aku cadangkan bagi dia test sampai 5 tahun dan sampai benda tu 'expired'...pastu tukar yang baru....dia gelak jer...cam kerang kena santau. Aku hangin ngan dia ni....memang sengal la mamat ni!!!!

Anyway sesiapa nak mencuba boleh contact aku....Harga mampu beli, kalau kita nak beli.Jangan lupa bulan julai ni akan ada kenaikan tariff letrik yang baru!!!!Apa nak berkira sangat kalau ianya boleh menjimatkan dalam Rm 20 - Rm 30 sebulan....Ya tak????Tahan sampai 5 tahun penggunaannya.....Kiralah sendiri berapa banyak yang kita jimatkan selama 5 tahun...

Harga dalam Rm 250/biji

No comments: