Thursday, June 19, 2008

Siapa Aku????

Siapa aku?? Itulah persoalan yang sering bermain di kepala aku kini...Yang pasti aku semakin meningkat usia dalam meniti hari2 yang berlalu bersama hembusan angin bayu yang sesekali singgah menyapa raut wajahku....
Siapa aku?? Dalam usia memanjat ke 40an...Ahhhhhhhhhhhhh!!!Jerawaaaaaaaaaaaat!!! Opps..maaf, bukan itu maksudku...Tapi aku terkejut dan tersedak air liur, rupanya aku dah hampir ke angka tersebut....
Siapa aku?? Aku sekarang menjadi seorang pemikir...tentang orang tua ku, isteriku, anak2 ku, adik beradikku, saudaramaraku, rakantaulanku malah jiranku pun ada sekali dalam kotak fikiran aku ni...apa jenis manusia le agaknya...
Siapa aku?? Ya! Aku dah jumpa, siapa aku sebenarnya.....Terima kasih ALLAH kerana kau telah menemukan aku dengan My Kad yang telah lama hilang.....Nama aku Remie05......

No comments: